سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرمیوم ووچر چه کاربردی دارد و از کجا خریداری کنیم؟

نظر

از آنجاییکه دسترسی ایرانیان به روش‌های رایج پرداخت خارجی همانند ویزاکارت و مستر کارت مسدود بوده و انجام سوییفت در بانک‌ها امکان پذیر نبوده و صرافی‌ها نیز این خدمت را با عدد و رقم‌های بسیار بالایی انجام می‌دهند، روش‌های پرداخت جایگزینی برای استفاده‌ی ایرانیان معرفی شده است. پرفکت مانی، وبمانی، پی سیف کارت و پرمیوم ووچر همگی جزو روش‌هایی هستند که به ایرانیان اجازه خریدهای بین‌المللی و یا شارژ حساب‌های خارجی را می‌دهند. یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های پرداخت خارجی، استفاده از گیفت کارت‌ها یا همان ووچر‌هایی با نام پی اس ووچر است.

این روش پرداخت که در ایران به نام‌های مختلفی شناخته می‌شود (پرمیوم ووچر، پی اس ووچر، فوچرز و ...) برای خرید و یا شارژ حساب‌های خارجی با مبلغ کم مناسب بوده و بخاطر سادگی روش استفاده از آن، در کل دنیا محبوب شده است. برای مثال، اگر قصد دارید با خرید اکانت پلی استیشن، بازی‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهید، کافی است که یک پرمیوم ووچر با قیمت 10 یا 20 دلار خریداری کنید و کد 12 رقمی آن را در قسمت پلی استیشن استور و قسمت ریدییم کد وارد نمایید. به همین سادگی، اکانت آنلاین شما شارژ شده و می‌توانید از بازی‌های آنلاین لذت ببرید.

این روش پرداخت مخصوص به بازی‌های آنلاین نبوده، بلکه به دلیل کارمزد پایین هنگام صدور، قیمت مناسب آن (بر مبنای دلار) و همچنین قابلیت خرید آنی، تبدیل به یکی از پرکاربردترین روش‌های امن پرداخت آنلاین شده است. پرمیوم ووچر یک کد 12 رقمی است که حاوی مبلغ دلاری است که در صرافی دیجیتال خریداری کرده‌اید. هر کس که این کد 12 رقمی را داشته باشد، مالک موجودی آن بوده و به همین جهت، پرمیوم ووچر کاملا بی نام و قابل انتقال به دیگران است. ووچرها روش‌های پرداخت با مبالغ از پیش تعیین شده بوده که دقیقا همانند کارت شارز ایرانسل یا همراه اول هستند. یعنی کدی در اختیار خریدار قرار گرفته شده که با وارد کردن آن، مبلغ خریداری شده، به حساب فرد منتقل می‌شود.

قیمت پرمیوم ووچر

قیمت پرمیوم ووچر بر مبنای قیمت دلار محاسبه شده و تنها کارمزد اندکی از آن دریافت می‌شود. به همین دلیل نیز فوچرز یا همان پی اس ووچر، یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید بین‌المللی و شارژ حساب کاربری است. علاوه بر آن، در صورتیکه موجودی پرمیوم ووچر مصرف نشده باشد و یا تنها بخشی از آن مصرف شده باشد، می‌توانید به سادگی موجودی دلاری آن را تبدیل به ریال کرده و در حساب بانکی خود دریافت نمایید. کارمزد این کار نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

پرمیوم ووچر را از کجا بخریم؟

برای خرید فوچرز، می‌توانید به تمامی صرافی‌های دیجیتال ایرانی مراجعه نمایید. اما دقت داشته باشید که قیمت ارائه شده برای پرمیوم ووچر در تمامی این صرافی‌ها یکسان نبوده و ممکن است بعضی از آن‌ها، خدمت خود را گرانتر ارائه دهند. علاوه بر آن، مطمئن شوید که پس از خرید، کد ووچر به صورت آنی برای شما ارسال شود. در بررسی های انجام شده، مشخص گردیده که کارتی شو یکی از بهترین صرافی‌های دیجیتال برای خرید فوچرز بوده که هم بهترین قیمت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، هم اینکه تمامی کدها به صورت آنی برای مشتریان ارسال می‌شود. این صرافی دیجیتال، از یک پنل تمام اتوماتیک و قدرتمند استفاده کرده و فوچرز را با هر حجمی در اختیار کاربران خود قرار داده و تمامی درخواست ها به صورت اتوماتیک و آنی انجام میشود.

برای خرید پرمیوم ووچر برروی این لینک کلیک کنید تا به وبسایت صرافی دیجیتال کارتی شو منتقل شوید.