سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه فارکس را از کجا دانلود کنیم؟

نظر

برنامه فارکس چیست؟

برنامه فارکس یک اپلیکیشن موبایل یا فایل اجرایی در ویندوز است. برای دریافت نسخه‌ی موبایل و مشخصا دریافت نسخه اندروید، کافی است که وارد پل استور گوگل شده و عبارت Metatrader را جستجو کنید. در لیست برنامه های معرفی شده، هم برنامه متاتریدر 4 و هم برنامه متاتریرد 5 به شما معرفی میشود. برای اینکه بدانید کدام برنامه فارکس مناسب شما است، برروی این لینک کلیک کرده و به وبسایت بهترین هست مراجعه کنید تا به سادگی مراحل ثبت نام در فارکس و انتخاب بهترین برنامه فارکس را یاد بگیرید.

انواع برنامه فارکس

تا کنون بیش از ده برنامه فارکس یا همان پلتفرم معاملاتی مختلف معرفی شده است. در این میان، می‌توان به نام‌هایی همچون متاتریدر 4، متاتریدر 5، سی تریدر، آر تریدر و ... اشاره کرد. بسیاری از بروکرهای بزرگ دنیا، علاوه بر اینکه نسخه‌های 4 و 5 متاتریدر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، پلفترم‌های اختصاصی خود را نیز معرفی کرده‌اند. تقریبا تفاوت چندانی میان پلتفرم‌های معاملاتی وجود نداشته، اما بسته به حسابی که در کارگزاری انتخاب می‌کنید، ممکن است تنوع دارایی‌های قابل معامله و میزان کارمزدی که بروکرها دریافت می‌کنند، متفاوت باشد. بنابراین، بهتر است مقاله ثبت نام فارکس در وبسایت behtarinhast.ir را مطالعه کنید.

نصب برنامه فارکس

اگر فایل خود را از گوگل پلی یا همان پلی استور دریافت کرده و برروی گزینه نصب یا همان install کلیک کنید، به سادگی برنامه برای شما نصب خواهد شد. اما در گام بعدی باید اطلاعاتی را وارد آن کنید که بستگی به بروکری دارد که آن را انتخاب کرده‌اید. در نظر داشته باشید که برنامه فارکس باید ابتدا به سرور یک کارگزاری متصل شده و سپس شما بتوانید وارد دنیای معاملات فارکس شوید. پس ابتدا مطمئن شوید که یک کارگزاری مناسب انتخاب کرده، حساب معاملاتی درستی باز کرده‌اید و نهایتا از اطلاعات ارائه شده (نام کاربری + رمز عبور) برای نصب برنامه فارکس استفاده کنید.