سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ووچر پرفکت مانی را گران نخرید! از کارتی شو بخرید

نظر

ووچر پرفکت مانی

شاید فکر کنید که کاربرد پرفکت مانی و سایر ووچرهای الکترونیکی تنها به دنیای شرط بندی محدود شود. اما در حقیقت این تفکر به هیچ عنوان صحیح نبوده، بلکه پرفکت مانی از سال 2007 میلادی تا کنون، میزبان تراکنش میلیون‌ها نفر بوده است و یکی از روش‌های پرداخت جایگزین در سرتاسر جهان است. هر کجا که دسترسی به خدمات پرداخت با پی پل یا ویزاکارت وجود نداشته باشد و یا فرد بخواهد که تراکنشی در حساب بانکی‌اش نمایش داده نشده و از زیر مالیات فرار کند، می‌تواند از خدمات پرداخت با پرفکت مانی استفاده نماید.

متاسفانه تعداد سایت‌هایی که در حال عرضه انواع ووچر از جمله ووچر پرفکت مانی هستند روز به روز در حال افزایش بوده و هیچ کدام هم مجوز قانونی فعالیت ندارند. اگرچه نداشتن مجوز دال بر انجام اعمال مجرمانه و کلاهبرداری نیست، آما مشکل اینجاست که این سایت ها عموما قیمت خود را بالاتر از قیمت نمایندگان معتبر پرفکت مانی در ایران (از جمله کارتیشو) اعلام کرده و عملا باعث خرید گران مشتریان میشوند.

کارتیشو نمایندگی رسمی انواع ووچر در ایران بوده که امکان خرید ووچر پرفکت مانی را به صورت آنی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. فارغ از ساعت و روز هفته، هر زمان که نیاز به پرفکت مانی داشته باشید میتوانید به وبسایت کارتیشو مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نموده و مبلغ معادل آن را پرداخت نمایید. پس از آن، ووچر خریداری شده به صورت اتوماتیک در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این در حالی است که اکثر سایت هایی که اقدام به فروش ووچر نموده اند، تنها در ساعات اداری و زمانیکه پشتیبان سایت حضور داشته باشند، به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد.

بنابراین، خرید ووچرها از کارتیشو نه تنها باعث کم شدن قیمت نهایی خرید شده بلکه باعث صرفه جویی در زمان شما نیز خواهد شد. در کنار پرفکت مانی، کارتیشو مفتخر است که انواع ووچرهای دیگر از جمله پیسیف ووچر، پی اس ووچر، مانی گو و ... را به عنوان نماینده رسمی این ووچرها ارائه نماید.