سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی اف سی مارکتز انتخاب اول تریدرهای حرفه ای

نظر

در میان بروکرهای پرادعایی که در بازار ایران فعالیت دارند، تنها یک بروکر حضور دارد که نه تنها ادعایی نداشته، بلکه کیفیت خدمات آن یک سر و گردن بالاتر از سایر بروکر ها است. این کارگزاری، نزدیک به دو دهه به عنوان بروکر معتبر بین المللی فعالیت داشته و از همین رو، تجربه ی کافی برای جلب رضایت مشتریان خود را دارد. آی اف سی مارکتز، یکی از بهترین تیم های پشتیبانی فارسی زبان را داشته که هم از لحاظ فنی اشراف کامل به سوالات شما دارند و هم از لحاظ برخوردی، رفتار محترمانه ای دارند. اگر در سایر کارگزاری ها کار کرده باشید، حتما متوجه ضعف تیم پشتیبانی خواهید شد و قطعا تمایز این تیم پشتیبانی با سایر تیم ها را درک خواهید کرد.

همانطور که میدانید، استفاده از اهرم بالا به معنای بالا رفتن ریسک معاملات است. از آنجاییکه حداقل حجم معاملات فارکس عموما برروی 0.01 لات تعیین شده، بنابراین شما یا باید از سپرده ی بالایی استفاده نمایید و یا از اهرم بالا. این مشکل در تمامی بروکرها باعث از بین رفتن سرمایه ی شما خواهد شد. خوشبختانه بروکر IFC حسابی با نام نت ترید ایکس را معرفی کرده که در آن، شما با استفاده از پلتفرم اختصاصی این مجموعه، میتوانید نه تنها به 650 نماد معاملاتی مختلف دسترسی داشته باشید، بلکه میتوانید حداقل لات را به 0.001 کاهش دهید. این به معنای برطرف شدن نیاز به اهرم بالا و کاهش شدید ریسک معاملات فارکس است.

بنابراین، تریدرهای حرفه ای از این حساب بروکر آی اف سی مارکتز به شدت استقبال نموده اند. در نظر داشته باشید که شما میتوانید با افتتاح حساب نت ترید ایکس، به سادگی نماد معاملاتی دلخواه خود را نیز ایجاد نمایید. بدین ترتیب، اگر بتوانید کورولویشن دو نماد کاملا مختلف را محاسبه کنید، به سادگی با ساخت نماد معاملاتی دلخواه، میتوانید در هر زمان از تحلیل خود، کسب درآمد نمایید. سیستم واریز و برداشت آنی این کارگزای نیز باعث شده تا بدون فوت وقت و یا نیاز به تایید اپراتور، هر زمان که خواستید حساب خود را شارژ نموده و یا برداشت انجام دهید. به صورت کلی، بروکر ifc یکی از بهترین انتخاب ها برای تریدرهای حرفه ای است که به دنبال افزایش حاشیه ی سود خود از هر معامله هستند.

برای مطالعه راهنمای ثبت نام در بروکر ifc و همچنین روش دریافت بونوس های متعدد این کارگزاری، برروی لینک قبلی کلیک نماید.