سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کمپ ترک هروئین لاکچری تهران و شهریار

نظر

کمپ ترک اعتیاد

سالهاست که اکثر افراد، نگاه مثبتی به کمپ های ترک اعتیاد نداشته و فکر میکنند که در این کمپها، نه تنها رفتار مناسبی با مددجویان انجام نمیشود، بلکه محیط آن‌ها ناسالم و کثیف است. اما در حقیقت، امروزه کمپ های لاکچری ترک اعتیاد هم تمیزتر از یک هتل چند ستاره هستند و هم خدماتی را ارائه میدهند که در بهترین مراکز تفریحی ارائه نشده است. ترک اعتیاد در این مراکز همراه با لذت بوده و هیچگونه درد یا ناخوشی ای تجربه نخواهد شد.

حتی برای ماده مخدری همانند هروئین که به دلیل سطح مورفین بالا باعث وابستگی بسیار زیاد می‌شود، متدهای درمانی استانداردی تدارک دیده شده تا در کمترین زمان ممکن، اعتیاد به هروئین برطرف شده و مددجو بتواند ضمن گذراندن دوره ترک خود، مهارت های جدیدی را یاد گرفته و با دانش و مهارت بیشتری به دنیای پاک و سالم باز گردد. ترک هروئین در سه مرحله انجام میشود که گام اول شامل سم زدایی و از بین بردن آثار ماده مخدر در بدن فرد است. در گام بعدی، از داروهایی باری کم کردن وابستگی به هروئین استفاده شده تا رفته رفته نیاز فرد به این ماده مخدر به صفر برسد.

این داروها نه تنها باعث حذف نیاز به ماده مخدر میشوند، بلکه آثار محرومیت که همان درد جسمانی و وسوسه‌های ذهنی است را نیز به صفر می‌رسانند. تفاوت اصلی ترک اعتیاد در کمپ ها و منزل نیز همین روش اصولی ترک اعتیادی است که تحت نظارت سازمان بهزیستی کشوری اجرا میشود. در گام نهایی، جلسات روان درمانی یا همان تراپی گروهی و فردی برگذار شده تا ریشه‌های گرایش به ماده مخدر شناسایی شده و با آن مبارزه شود. بدین ترتیب، در یک دوره نسبتا کوتاه سه هفته‌ای، فرد نه تنها جسم خود را از ماده مخدر پاک کرده و وابستگی را به صفر رسانده است، بلکه از لحاظ روحی نیز دیگر نیازی به استفاده از ماده مخدر برای شاد بودن و یا فراموش کردن مشکلات روزمره نخواهد داشت.

بهترین کمپ ترک اعتیاد لاکچری تهران و شهریار، کمپ ترک اعتیاد مسیر سبز بوده که همواره آماده مشاوره رایگان در خصوص ترک انواع اعتیاد تریاک، هروئین، شیشه، کراک، گل و ... است.