سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کوک هنگدرام خود مطمئن شوید! هنگدرام استور

نظر

هنگدرام وندا

یکی از مشکلاتی که خریداران هنگدرام با آن روبرو هستند، کوک نبودن ساز تازه خریداری شده است. از آنجاییکه این سازها نسبتا جدید بوده و متخصصان کمی در این حوزه فعالیت می‌کنند، تشخیص هنگ درام کوک از هنگ درامی که کوک آن خراب شده است، دشوار است. همچنین این سازها همانند سازهای زهی نبوده که با کشیدن یا شل کردن یک تار، کوک دستگاه تصحیح شود، بلکه امکان اصلاح کوک آن در عمل وجود نداشته و یا نیاز به صرف زمان بسیار زیادی توسط صنعتگران است.

هر هنگ درام بارها و بارها چکش خورده تا کوک آن ایجاد شده و درگام موسیقایی خود قرار بگیرد. بنابراین، اگر قصد خرید هنگ درام را دارید، در همان گام اول باید از کوک بودن دستگاه خود مطمئن شوید و در غیر این صورت، هزینه‌ای که برای آن کرده‌اید عملا باد هوا خواهد شد و شاید باعث دلزدگی شما از نواختن با این دستگاه دلنشین شود. در حال حاضر، تنها مرجع فروش تخصصی این ساز که تمامی محصولات خود را تضمین نموده و ضمانت بازگشت وجه در صورت کوک نبودن دارد، وبسایت هنگدرام استور است.

یکی از بهترین برندهایی که در حال حاضر با قیمت مناسبی در اختیار نوازندگان هنگ درام قرار گرفته است، هنگدرام وندا است که دارای 9 نت بوده و در گام ر مینور یا همان D Kurd است. رنگ آبی تمام پالیش این ساز باعث جذابیت دو چندان آن شده و خوشبختانه این ساز همراه با یک سافت کیس ضد ضربه در اختیار مشتریان قرار میگیرد. متریال آن از جنس نیتراید بوده که باعث طول عمر بیشتر و طنین صدای بهتر ساز شده است.

هنگدرام وندا انتخابی مناسب برای کسانی است که قصد دارند تا نواختن هنگدرام را به صورت حرفه‌ای ادامه دهند. در صورتیکه به تازگی به هنگ درام علاقه مند شده‌اید و قصد دارید تا سازی با قیمت ارزان تر خریداری نمایید، برند آرشا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این ساز اگرچه به لطافت و خوش طنینی وندا نیست، اما بهترین انتخاب برای کسانی است که در ابتدای راه بوده و قصد دارند تا ذوق و استعداد خود را امتحان نمایند.